[Wikipl-l] Nudny temat

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 31 Mar 2008, 18:10:04 UTC

/
| Takie sprawy powinno się zgłaszać bezpośrednio któremuś z adminów, a
| nie na liście, gdyż nie ma ku temu większego celu.

Widzisz, ja mam inne zasady postępowania. Nie takie, stosowane zdaje się
nagminnie, aby w razie zastosowania przez jednego admina jakiejś sankcji
lecieć do któregoś dowolnego innego i uzyskać natychmiast anulowanie
decyzji. Wolę postarać się przekonać tego pierwszego. Zresztą takie
postępowanie/latanie oraz jego skuteczność zawsze mi się nie podobały.
Oczywiście Tobie, nawet jeśli jesteś adminem, może się nie podobać/nie
podobać coś innego. Aczkolwiek zdaje się już jakiś czas temu dojrzeliście do
tego, aby np. było "zakazane" odblokowywanie uczestników jednoosobowo, bez
dyskusji w waszym gronie.

W tym przypadku nie trzymałem się tej mojej zasady, ale - w jednym przypadku
nie znalazłem autora zabezpieczenia (Szwedzki, a strona obecnie jest już
mniej zabezpieczona), ponadto trochę byłem zdegustowany poprzednią długą
batalią z Ludmiła Pilecką o zmniejszenie poziomu zabezpieczenia hasła
"Napletek".

/
| Przepraszam, że się czepiam, ale to dla mnie wygląda jak
| "opozycyjna partia A informuje społeczeństwo, że rządząca partia B robi
| coś źle, lub coś jest źle, to ich wina, naruszenie prawa, nadużycie
| uprawnień(...), powinno się ich odwołać" itp. A na cos takiego mam
| uczulenie, jest coś takiego jak zakładanie dobrej woli, a tu w bardzo
| sprytny sposób próbuje się pokazać, że wplątani w to admini umyślnie
| działają na czyjąś szkodę. Admin też człowiek.

Tak jest, kolego McM, też człowiek. Dlatego też trzeba mu patrzeć na ręce. I
okresowo o tym przypominać. Może (i uważam, że na plwiki powinien) to robić
każdy. Nie są potrzebne partie. Zwłaszcza mnie, gdyż nigdy z własnej woli
nie należałem, nie należę i nie będę należał do żadnej partii.

A z uczuleniem chyba da się coś zrobić :-P

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński