[Wikipl-l] Lista autorów medalowych

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Nie, 23 Mar 2008, 20:44:33 UTC

Droga rozumowania była mniej więcej taka

1. Potrzebujemy więcej tekstów na medal.
2. Trzeba jakoś ludzi zachęcić
3. Często zachęca rywalizacja
4. Aby rywalizować trzeba się jakoś porównywać z rywalami.
5. Jeżeli będzie lista to będzie można się porównywać i może Belissarius się
z Voytkiem pozabijają proponując nowe hasła do medali  :)

Nie zaszkodzi, a może pomóc.

Na razie lista znajduje się tutaj (tymczasowo - chyba że to prawidłowa
nazwa)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Lista_wikipedyst%C3%B3w-autor%C3%B3w_artyku%C5%82%C3%B3w_medalowych
i powstała na podstawie
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:List_of_Wikipedians_by_featured_article_nominations

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jakie medale ci przypisałem spójrz tutaj
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Lista_wikipedyst%C3%B3w-autor%C3%B3w_artyku%C5%82%C3%B3w_medalowych/tabela

Jeżeli chcesz zobaczyć komu zostało przypisane dane hasło spójrz tutaj
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Lista_wikipedyst%C3%B3w-autor%C3%B3w_artyku%C5%82%C3%B3w_medalowych/teksty

Jeżeli masz już pretensje - pisz tutaj

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:PMG

Pod uwagę brałem:
-przede wszystkim przez pewien czas w zgłoszeniach do medalu była pozycja
"główni autorzy" - przy okazji nie wiem dlaczego ją ktoś usunął - wtedy te
osoby były brane
-czasem osoba pisała coś takiego "pracowałem nad tym tekstem przez trzy lata
i w końcu uważam go za zakończony" - wtedy zazwyczaj była uznawana za
głównego autora
-w przypadku starych, byłych medali brałem pod uwagę to kto zrobił najwięcej
edycji w danych haśle (jeżeli było coś takiego że jedna osoba zrobiła 200
edycji, a druga w liczbie edycji zrobiła powiedzmy 4 edycje to raczej ta
pierwsza to główny autor)
-w przypadku braku głosowań/braku przyznawania się do danego hasła na
stronie danego wikipedysty (to jest częste) śledziłem edycja po edycji
historię danego hasła. Działo się tak szczególnie w przypadku starych medali
z okolic 2004/2005 roku. BARDZO ułatwiło mi życie to że Polimerek miał
świetny zwyczaj dodawania w opisie zmian tego że dodaje szablon {{medal}},.
Jest to przykład tego że czyjeś edycje komuś mogą się po 4 latach przydać.

Spodziewam się że bedzie kilka uwag na tego że ktoś "jest"/"nie jest"/"nie
czuje się" głównym autorem danego hasła. Proszę zwracać uwagi do mnie to
zobaczymy co da się zrobić. Jeżeli ktoś zmienił nazwę konta to też proszę
sprawdzić czy nie jest umieszczony dwa razy.

PMG

PS. Projekt nie byłby możliwy bez pomocy Beau.