[Wikipl-l] Kategorie

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 21 Mar 2008, 10:37:24 UTC

> Niniejszym chciałem podziękować nieznanemu programiście który napisał, i
> integratorowi któy wstawił kawałek kodu odpowiadający za pokazywanie
> informacji o tym ile podkategorii i haseł z ogólnej liczby jest
> pokazywane.
>
> Już nigdy przeglądanie kategorii nie będzie takie wkurzające
>
> PMG

No i świetnie. Zgłaszajcie kolejne

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:MediaWiki_-_lista_%C5%BCycze%C5%84

Ja jeszcze czekam, aż na stronie kategorii będzie wybór opcji - pokaż 500 stron, bo to byłoby użyteczne do porządkowania kategorii. Ehh, co tam. Rok temu ruszyło po miesiącach zastoju tłumaczenie miesiąca, niech ruszy w końcu porządkowanie w kategoriach:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kategoria_miesi%C4%85ca

przykuta