[Wikipl-l] singel

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 21 Mar 2008, 07:40:48 UTC

> Prowokacja to była i owszem, ale coś jest na rzeczy - śmieci są
> równiejsze. Vide np. hasła o politykach, hasła śląskie i inne gorące
> tematy. "Można obejrzeć więc jest weryfikowalne" - muszę pisać jaka
> byłaby analogia?
>
> Lajsikonik

Roo, Lajsikonik - albo przejdziecie obaj zaraz na priva, albo się zwrócę do adminów o wywalenie z tej listy. Nie obchodzi mnie kto zaczął pierwszy, kto drugi. Nie lubicie się - nie odpisujcie na maile drugiej strony. Lepiej byście zrobili, gdybyście się czymś wspólnie zajęli, bo nie wierzę że musicie tylko KA swoimi wnioskami zawalać.

przykuta