[Wikipl-l] Analiza i wizualizacja błędnych interwiki

Lukasz Bolikowski bolo w icm.edu.pl
Czw, 20 Mar 2008, 16:36:33 UTC

Tomasz Klim yazmış:
> Chciałem zauważyć, że udostępniając ten program bez kodu źródłowego, popełniasz przestępstwo na szkodę Free Software Foundation, Inc., oraz pośrednio Stephena Ostermillera i Aarona M. Renna.

Masz rację, nie zauważyłem, że ostermillerutils są na GPL.

> Sugeruję więc udostępnienie kodu w trybie natychmiastowym, zanim zostaniesz zgłoszony na GPL Violations. I nie na którejś otwartej licencji, a konkretnie na GNU GPL 2, lub względnie 3.

Właśnie usunąłem starą wersję i udostępniłem taką, która nie korzysta
z tego pakietu, a także usunąłem logo Wikipedii, które umieszczałem
bez odpowiedniej informacji (dzięki, Wiher).

Czy dobrze rozumiem, że JAR-y na licencji Apache mogą zostać
(nie modyfikowałem w żaden sposób ich zawartości)?

Pozdrawiam,
Bolo