[Wikipl-l] Szablon Click, Klick i NoClick

Stan Zurek zureks w gmail.com
Czw, 20 Mar 2008, 12:05:20 UTC

Drogie Koleżanki i Koledzy,

Po kliknięciu na dowolną grafikę otwiera się sama grafika. Chciałbym
zrobić pewne menu z ikonkami, w których grafiki powinny być częścią
linku, aby ułatwić nawigację.

Jest szablon Click i Klik - obydwa powinny działać, ale żaden nie
działa tak jakbym chciał. Nie mogę również użyć opcji "imagemap" bo
wydaje się nie działać tak, aby dało się rysunek i tekst umieścić w
jednej linii (inline).

Wiem, że da się to jakoś obejść (CSS?) ale metoda wygląda na zbyt
skomplikowaną, aby mogła być łatwo zaimplementowana w szablonie (a
właśnie prosty szablon jest mi potrzebny). Dodatkowo z tego co wiem
metoda ta nie działa na wszystkich przeglądarkach i "rozłazi" się w
czytnikach dla niewidomych itc.

Na en-wiki był kiedyś szablon NoClick, który usuwał skrót do grafiki,
co z braku laku też by mnie urządzało. Czy ktoś wie jak zrobić szablon
typu NoClick, albo wstawić grafikę bez linku (ale inline)?

Oczekujący pomocy

Z najlepszymi życzeniami świątecznymi

Zureks