[Wikipl-l] Podręcznik do Wikipedii ("Wikipedia: The Missing Manual")

Łukasz Garczewski lgarczewski w gmail.com
Śro, 19 Mar 2008, 12:55:48 UTC

2008/3/14 Daniel Koć <kocio w linuxnews.pl>:
> Właśnie przeczytałem recenzję około 500-stronicowej książki
>  wprowadzającej do Wikipedii "Wikipedia: The Missing Manual", wydanej 25
>  stycznia:
>
>  http://www.mcseworld.com/forums/showthread.php?t=10420

Mam kopię, jeśli ktoś chciałby dotknąć ;) i przewrtować przywiozę na
konferencję w maju.

>  Marzy mi się oczywiście polska wersja czegoś takiego - albo solidnie
>  przeredagowana z perspektywy PL wiki, albo wręcz nowa książka. Ktoś
>  chętny żeby to napisać i wydać? =}

Ja mam taki zamysł, zobaczymy czy starczy chęci i czasu. Kto pierwszy
ten lepszy w sumie. :P

--
Łukasz 'TOR' Garczewski