[Wikipl-l] Lista księgarni na stronie rozwiązywania numerów ISBN

ABX abxabx w gmail.com
Wto, 18 Mar 2008, 11:27:20 UTC

18-03-08, Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com> napisał(a):
>  Czy ktoś coś wie na temat tego ustalania jakie sklepy i dlaczego są na
>  tej stronie do rozwiązywania USBNów umieszczanie?

Nie wiem dlaczego inne sklepy, ale ten sklep został dodany spod IP
http://tinyurl.com/27aqgz a patrząc na wkład tegoż IP:
http://tinyurl.com/2ba3f6 jest to dość jasna akcja promocyjna (nawet w
opisach zmian). User który sklep z listy usunął dość trafnie wypełnił
opis zmiany ale w razie wątpliwości można go poprosić o rozwinięcie
uzasadnienia bo jest wciąż aktywny: http://tinyurl.com/24ew4n

W sumie link widniał na liście jakieś 50 dni, ciekawe że to starczyło
by "nasi użytkownicy się do tego przyzwyczaili" ;-)

Mam na marginesie pytanie, według tej edycji http://tinyurl.com/28sshs
autor listu do OTRS powinien wyrazić zgodę na upublicznienie treści
listu. Czy to zasada ogólna czy tylko dotycząca niektórych przypadków
i czy autor cytowanego wyżej listu wyraził zgodę na to?

Pozdrawiam serdecznie, ABX