[Wikipl-l] Wykład na UMK

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 16 Mar 2008, 19:13:55 UTC

Ponownie witajcie!

	Jest dostępny do oglądnięcia mój wykład o Wikipedii na seminarium
PTI na UMK w Toruniu. Adres http://tv.umk.pl/ , tytuł "Wikipedia od środka".
Uwaga, długie - półtorej godziny.

Przy tej okazji polecam komentarz na gorąco Margoza, który był na sali:

http://margoz.blox.pl/2008/02/Spojrzenie-z-boku-na-Wikipedie-od-srodka.html

Niestety blog Margoza ma taką weryfikację komentatorów, że jest nie
przebrnąłem, więc nie wpisałem mu się. W zasadzie chodziło o jego uwagę, że
nie wykorzystałem kanałów komunikacji wikipedian do informacji o wykładzie.
Miała to być odpowiedź taka, że faktycznie mogłem, ale generalnie wykład
miał być dla zupełnych laików, a nie dla ludzi, którzy wikipedię znają
właśnie od środka.