[Wikipl-l] Drobiazg religijny ;-)

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 16 Mar 2008, 19:02:14 UTC

Witajcie!

	Mam takie drobne pytanie, szczególnie do Michała (Roo72). W haśle o
białoruskiej Wikipedii, do której wstawiłem na fali ubiegłorocznej awantury
(pod kodową nazwą taraszkiewica vs. narkomowka) kilka informacji, m.in.
widzianą przeze mnie na własne oczy na stronie głównej liczbę artykułów w
konkretnym dniu. Dzisiaj anonim IP całkowicie w zgodzie z religia Wiki
zrobił taką edycję

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Białoruska_Wikipedia&diff=11758871
&oldid=10216435

Co wy na to, a szczególnie Ty Michale. Szczególnie Ty, bo nie tak dawno
ścięliśmy się z powodu - jak to ja określiłem - dążenia do absolutnej
wikiweryfikowalności.