[Wikipl-l] Drukowanie art. z Wikipedii (Leady)

Kpjas kpj w gower.pl
Nie, 16 Mar 2008, 11:04:48 UTC

\2008/3/16 Holek <@>:
>  Pomijając jakość autotłumaczeń, stronka może się przydać do drukowania
>  stubików lub leadów dużych artykułów bez infoboksów. z artykułu
>  [[Through the Fire and
>  Flames<http://pl.wikipedia.org/wiki/Through_the_Fire_and_Flames>]]
>  wydrukowała dwa pierwsze akapity oprawione tą swoją ramką. Jedzie po
>  prostu do pierwszej sekcji, a resztę omija. Ciekawy pomysł, jeśli
>  leady w artykułach są dobrze zbudowane.

Właśnie leady czyli paragrafy wstępne, akapity wprowadzające czy też
pierwsze akapity w danym artykule.

Czy mamy świadomość (mamy to gdzieś zapisane) że to jest z wielu
względów ważna rzecz. Zdarzają się (coraz rzadziej) przecież
zgłoszenia do DA i AnM z 1-2 zdaniowymi leadami.

Pozdrowienia,
Kpjas.

--
Wikipedia - [[world]] by [[people]].