[Wikipl-l] Artykuły na medal, których nie ma w pl:wiki

masti mst w warszawa.pl.eu.org
Nie, 16 Mar 2008, 00:35:50 UTC

Przy okazji zabawy z botem, uderzyło mnie jak dużo artykułów medalowych
z innych wiki nie ma swoich odpowiedników w pl.wiki. I nie chodzi tu o
odpowiedniki medalowe ale nieistnienie artykułów w ogóle!

Co prawda skrypt aby uznać zlinkowanie musi zobaczyć interwiki w obie
strony, ale jak się okazuje większość artykułów nie istnieje. Nieliczne
mają swoje odpowiedniki, ale bez odpowiednich interwiki i w substubowym
stanie.

Na dzisiaj naliczyłem 2864 artykułów z 8472 czyli 33,8% artykułów
medalowych nie posiada, albo przynajmniej nie wie, że posiada,
odpowiedników w polskiej Wikipedii!

Jakby ktoś chciał się pobawić w detektywa szukającego linków lub też po
prostu wziąć sie za poprawę czy tłumaczenie artykułów mających medalowe
odpowiedniki zapraszam do przejrzenia listy dostępnej tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Masti/Brakujące artykuły na medal