[Wikipl-l] 10 sposobów na poprawę jakości Wikipedii

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Czw, 13 Mar 2008, 10:56:48 UTC

On 3/13/08, picus-viridis <> wrote:
>  > >  Na liście foundation-l znalazłem post szwedzkiego Wikipedysty i szefa
>  > >  Wikipedia Sverige nt. sposobów które chcą wprowadzić na szwedzkiej WP
>  > >  aby podnieść ogólną jakość artykułów (wzorem niemieckiej WP).
>  > >
>  > >  http://lists.wikimedia.org/pipermail/foundation-l/2008-March/039697.html
>  >
>  > Jest też w lepszej wersji na Meta
>  >
>  > http://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Sverige/Lennart_thoughts_of_Quality#Thought_number_one:_delete_the_bad_articles
> [...]

Jakość nie dotyczy samego tematu hasła ale jego wykonania, zgłosiłbyś
do poczekalni hasło o polskim pośle złożone z jednego zdania - coś w
rodzaju "imię nazisko, data urodzenia, poseł którejś-tam-kadencji"?

--
Michal "roo72" Rosa