[Wikipl-l] zakaz fotografowania

A @ M - A am-a w wp.pl
Pon, 10 Mar 2008, 16:45:08 UTC

Lzur! Co do zakazu fotografowania obiektów wojskowych: zakaz ten zniósł Radosław
Sikorski jak był ministrem ON. Więc, proszę, nie pisz już więcej takich rzeczy.
Z mojej wiedzy (odnośnie obiektów o znaczeniu strategicznym) w naszym kraju jest
tylko kilka obiektóe, których fotografować nie wolno. Co do obiektów
użyteczności publicznej - zakazu nie ma, własności prywatnej - nie wiem :)

Pozdrawiam
Joy

MARK KNOPFLER w Polsce! 2 maja 2008 na warszawskim Torwarze.
Bilety na koncert dostępne na: wwW.livenation.pl
i wwW.ticketpro.pl
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fknopfler_warszawa.html&sid=260