[Wikipl-l] Wyb��r arbitr��w KA

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Nie, 9 Mar 2008, 12:33:01 UTC

Roo, stać Cię na więcej. Naprawdę nie potrafisz wymyślić niż innego
niż prymitywna manipulacja cytatem? To samo o Tobie: "Żaden artykuł
nie ma prawa być na Wikipedii(...)" (sic!).
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:SDU/Najwi%C4%99ksze_katastrofy_i_kl%C4%99ski_%C5%BCywio%C5%82owe_w_powojennej_historii_Polski&diff=10089738&oldid=10089696
Uwaga, Roo ma zamiar wszystko skasować!

Lajsikonik

Dnia 9-03-2008 o godz. 13:22 Michal Rosa napisał(a):
> [...]
przepychanki spraw

(http://lists.wikimedia.org/pipermail/wikipl-l/2008-March/026444.html).