[Wikipl-l] Wybór arbitrów KA

Peter Domaradzki belissarius26 w gmail.com
Sob, 8 Mar 2008, 10:01:51 UTC

Tu muszę poprzeć Kangura. KA wymaga reform. Komitet z założenia jest
instytucją rozjemczą, czyli taką, która '''opiniuje'', a nie "wyrokuje". Od
wyroków jest sąd. KA może wskazać drogę rozwiązania sporu, ewentualnie
przedstawić własną wizję, ale nie ma prawa decydować co dobre, a co złe.
Arbitraż to "rozwiązanie sporu drogą porozumienia" i nic nadto...
beliss