[Wikipl-l] wybÄ�łr arbitrÄ�łw KA

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Pią, 7 Mar 2008, 22:20:32 UTC

Dnia 7-03-2008 o godz. 22:51 Kornel Misiejuk napisał(a):
> [...]

Moim zdaniem osoba która programowo deklaruje chamstwo i bezczelność
(PUA Kkaktusa), następnie wprowadzająca tę deklarację w życie
(poczekalnia SdU), a na dodatek nie potrafiąca czytać ze zrozumieniem
(Pimke prosił o wycofanie, a nie ukrycie głosów) i "po prostu się
myląca" z 10 x za często, na dodatek zawsze na niekorzyść oponentów
(ciekawe, prawda?) nie nadaje się na administratora nawet wtedy, gdy
rzeczywiście są to jedynie pomyłki. Sprowadzanie Wikipedii do poziomu
podrzędnej knajpy nie przystoi wikipedyście. Negowanie kompetencji KA to
czystej wody trolling. Stały klient KA neguje prawo tegoż do
desysopizacji. Zakładając dobrą wolę, jest to bezmyślność, która także
nie uchodzi adminowi (bezmyślność jest często gorsza niż świadome zło).

Lajsikonik

Nauka w służbie seksu!
Czy karty kredytowe podnoszą atrakcyjność
mężczyzn w oczach kobiet? Sprawdź sam :)
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fdwuplciowi.html&sid=255