[Wikipl-l] Blokada, poczucie humoru i Olaf

Adam Dodek Michalik dodecki w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 17:14:56 UTC

07-03-08, Michal Rosa <michal.rosa w gmail.com> napisał(a):
> "Emotki" to sztuczne szczudła dla osób które nie wiedzą co to znaczy
>  "kontekst" i jak czytać to co jest napisane (...)

Ładnych parę lat temu czytałem artykuł na temat właśnie emotikon.
Autor uwzględnił zarówno głosy za, jak i przeciw. Do zalet należał
fakt, iż zdecydowanie ułatwiają przekazywanie emocji, nie każdy
potrafi/ma ochotę pisać po kilka godzin posty do usenetu (bo takie
czasy były wtedy), które bez używania emotikon przekazywałyby odczucia
autora, tryskałyby pięknym językiem, elokwencją i czym-tam-jeszcze.
Roo, stosuj emotikony, nie narażaj nas na zmagania pod tytułem "co
autor miał na myśli", gdyż ryzykujesz potencjalnym złym zrozumieniem
Twoich wypowiedzi przez innych. Przeczytałem Twoją wypowiedź
kilkukrotnie, nawet (uwaga!) wziąłem pod uwagę kontekst, mimo tego nie
znalazłem nawet szczypty komizmu w tej wypowiedzi. Może nie mam
poczucia humoru. Wybacz.

--
Dodek Dodecki
<dodecki[at]gmail.com>