[Wikipl-l] Blokada, poczucie humoru i Olaf

Olaf Matyja olafmat w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 17:04:48 UTC

Dawno nie widziałem tak pięknego przejawu arogancji.
Napaść na IP, który tyle był winny, że numer miał jakiś krzywy, a potem
jeszcze ten mail poniżej.
No cóż, Szanowny Panie Adminie Roo, polecam przeczytanie [[Wikipedia:Żadnych
osobistych ataków]] i stosowanie także do siebie.

A z dowcipami typu "Anonim, podaj proszę swoje imię, nazwisko i adres, jak
będę w Polsce to postaram się z Tobą spotkać i Cię fizycznie uszkodzić za to
zgłoszenie.", "Ja nie przesadzam, bo nie jestem ogrodnikiem, za to nie lubię
popisów takich jak ten, szczególnie ze strony osobników takich jak ty (małe
"ty" jest niestety zamierzone)." to raczej pod budkę z piwem.

Olaf

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w lists.wikimedia.org
[mailto:wikipl-l-bounces w lists.wikimedia.org]On Behalf Of Michal Rosa
Sent: Friday, March 07, 2008 1:55 PM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: [Wikipl-l] Blokada, poczucie humoru i Olaf

Czy ktoś mógłby proszę wytłumaczyć tej osobie koncept tzw. poczucia
humoru
[http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Strony_do_usuni%C4%99ci
a/Poczekalnia&diff=prev&oldid=11635667]
w sensie akcji tego
osonnika[http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Rejestr&user=Ol
af]?

Jak widzę takie akcje to zaczynam powątpiewać w pojęcie rozumu
ludzkości jako ogólnego pojęcia.  Widziałem już głupsze rzeczy na
Wikipedii ale nie wiem za bardzo kiedy.

--
Michal "roo72" Rosa