[Wikipl-l] Zabezpieczenie stron meta

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 6 Mar 2008, 21:28:45 UTC

Oświećcie mnie, bo czegoś nie rozumiem. Beau zabezpieczył całkowicie na czas
nieokreślony tablicę ogłoszeń, a Masur to samo zrobił ze stroną
Weryfikowalność, czyli de facto zawłaszczyli te dwie strony dla adminów.
Wpisałem to też w kawiarence (na razie jeszcze mogę ją edytować ;-) ), ale
tez piszę tu, bo mi się to baaardzo nie podoba.

Ponadto - miałem tego nie tykać, ale Beau czyścił TO z ogłoszenia o zmianie
(hm) zasad dla KA. Fajnie, tylko tak trzymać chłopaki, trzymacie linię.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński