[Wikipl-l] kategorie w brudnopisach

a_bach w poczta.onet.pl a_bach w poczta.onet.pl
Czw, 31 Sty 2008, 09:22:21 UTC

Witam

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:ABach/sandbox

Powyżej link do spisu podstron przestrzeni wikipedystów z kategoriami (za wyjątkiem strony głównej). Oczywiście nie wszystkie kategorie w przestrzeni wikipedystów są złe, ale zdecydowana większość. Zwłaszcza jeśli chodzi o brudnopisy. A jeszcze bardziej mnie denerwuje copy&paste z en: z kategoriami [[Category:... Później takie wpisy widać na [[Specjalna:Nieistniejące kategorie]].

Dlatego mam prośbę - jak znajdziecie coś swojego, to zastanówcie się czy nie trzeba tej kategorii wywalić :)

Pozdrawiam
A_Bach