[Wikipl-l] Watykan - kwestia techniczna

Red_81 red81 w wielka.net
Czw, 31 Sty 2008, 06:56:25 UTC

Cześć.

W haśle http://pl.wikipedia.org/wiki/Watykan boty co jakiś czas zmieniają interwik do jednej z wersji językowych na "nap:Cità d''o Vaticano" - czyli na link do oryginału hasła. Niestety oprogramowanie traktuje '' jako znacznik formatowania tekstu i w efekcie link nie działa, a pod hasłem pojawia się "[[nap:Cità do Vaticano]]". Wikipedysta Klejas jakiś czas zmieniał to na "nap:Cità d' 'o Vaticano", czyli redir, ale boty konsekwentnie zmieniały na błędnie interpretowany zapis. Po poruszeniu tego problemu w Kawiarence - http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kawiarenka/Artykuły#Watykan - zmieniłem zapis na "nap:Cità d''o Vaticano" - 2 tygodnie spokoju i znów kolejny bot zmienia. Przywróciłem poprzednią wersję, ale pytanie do osób nieco bardziej technicznie zaawansowanych - czy jest możliwość zrobienia z tym czegoś na stałe? Bo odkręcanie co kilka/kilkanaście dni wandalizmów bota jest średnio pociągającą opcją.

Pozdrawiam
  Red