[Wikipl-l] ogłoszenie

Karol kamikaze007 w tlen.pl
Śro, 30 Sty 2008, 18:32:53 UTC

> temat wprowadzenia szablonu sekcji końcowych. Użytkowników/specjalistów
> uprasza się o zabranie głosu w sprawie ewentualnej poprawy tytułów sekcji.
> >
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Karol007/szablon_sekcji_ko%C5%84cowych
>
> Dlaczego tylko tytułów sekcji? zapropnowałes uklad nitypowy, bo najczęściej
> na końcu jest
> Zobacz też
> i potem od razu
> Linki zewnętrzne
>
> Wstawiienie
> Zobacz też
> potem inne sekcje
> [...]

Nie, że nie chcę dyskutować bo właśnie chcę co piszę też na wspomnianej stronie. Tutaj chciałem szczególną uwagę zwrócić na tytuły sekcji.

A prezentowany pierwotnie układ, wykombinowałem na podstawie tej strony

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:LION/WikiBottom

miksując propozycje poddane tam pod głosowanie:-)

Pozdrawiam,
Karol007