[Wikipl-l] Zmiana sposobu liczenia ilości artykułów.

Krzysztof Trybowski trybowski w aeropolis.pl
Wto, 29 Sty 2008, 22:22:40 UTC

Witajcie,
jestem tu nowy, jeśli chodzi o tworzenie Wikipedii, to jestem raczej
gościem -- zdarza mi się rozszerzać i poprawiać hasła, ale nigdy nie
stworzyłem żadnego od podstaw. Porównuję jednak często polską i
angielską edycję encyklopedii i uderza mnie, jak często w polskiej
edycji występują hasła bardzo krótkie, zaledwie jedno-, dwuzdaniowe.

Stawiam tezę, postulat: może warto zmienić sposób liczenia ilości
haseł tak, by nie uwzględniać takich krótkich (zbyt krótkich)
"zalążków"? Stanowiłoby to bodziec do rozbudowywania haseł, a nie
tylko tworzenia setek zalążków, byle tylko wyglądać lepiej w
statystykach. Wpłynęłoby to też pozytywnie na jakość haseł.

Pozdrawiam, KT.

--
Krzysztof Trybowski
  Gadu-Gadu: 1458144 --- Skype: trybowski