[Wikipl-l] main i seealso

PMG pmgpmg w wp.pl
Pon, 28 Sty 2008, 11:25:19 UTC

> A ja uważam, że bardzo słusznie odcina link do artykułu szczegółowego
> od pozostałej treści.
Moim zdaniem {{main}} jest mocno przydatny. Jak powinno się "zintegrować
link do hasła" w przypadku
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pancerniki_typu_Iowa#Uzbrojenie
?
Istnieje sobie tekst
http://pl.wikipedia.org/wiki/Uzbrojenie_pancernik%C3%B3w_typu_Iowa i
raczej ciężko dorzucać w kilku miejscach linki do niego.

Seealso mi się przydał w
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Okr%C4%99ty_wed%C5%82ug_kraju
nie wiem jak by można było sensownie podac linki do tych dwóch innych
kategorii - ale oczywiście jestem otwarty na propozycje

PMG

Sprawdź najlepsze wakacyjne oferty Last Minute!
Wejdź na http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.tui.pl%2Flastminute&sid=196
i już teraz jedź na wakacje z TUI - Tunezja już od 999 zł!