[Wikipl-l] Wikipedia poddaje się badaniom (Wik ipedia survey)

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 27 Sty 2008, 18:17:39 UTC

> Pomijanie polskich projektów (tylko Wikinews i Wikiquote)
>
> Zobaczcie -> http://wikimediafoundation.org/wiki/Our_projects#Wikipedia
>
> Pozdrowienia,
> Kpjas.

Heh, ale to tez jest tak, że to my się izolujemy - ta, jak i wiele innych stron meta nie jest przetłumaczona na pl. (podobnie jest na Commons) Z tego co widzę, to są tam największe edycje - przy Wikipediach musieliby podać pl i ja, bo prawie tak samo wielkie, a chyba chcieli ograniczyć liczbę do tych rzeczywiście bardzo dużych. Natomiast jest wspomnienie o polskiej wiki na DVD - może warto byłoby podlinkować. tak tylko luźno rzucam :)

przykuta