[Wikipl-l] [wikiadmins] rewolucja w przypisach

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Sob, 26 Sty 2008, 17:14:44 UTC

Beno, to dość poważne stwierdzenie - o samowoli. Zupełnie bezpodstawne:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kawiarenka/Zasady_dyskusja#
Propozycja zalecenia używania szablonów "cytuj" w celu jednolitej
prezentacji bibliografii/przypisów

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kawiarenka/Zasady_dyskusja#polska_nor
ma

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Tablica_ogłoszeń/Ogłoszenia (25
stycznia)

A posyłając swoje stwierdzenie na tajną listę adminów, o której pisałeś, że
nic na niej ciekawego (dla nieadminów) nie ma, dałeś mi kolejny raz powód
napisać, że brak przejrzystość stale prowadzi do wynaturzeń. Nawet w tak
anarchicznej społeczności jak nasza.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński