[Wikipl-l] Marian Kisiel

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Sob, 26 Sty 2008, 14:00:39 UTC

Gemma pisze:
> bezwględne oddziały Mścicieli Fleksji ;)
>
> Lepiej wyluzuzj, bo niektóre nazwiska znanych osób odmienia się inaczej, niż
> powinno, lub nie odmienia wcale, a nam nie wolno takiego ususu zmieniać, bo
> opisujemy rzeczywistość, a nie kreujemy ją.

Heh, w wypadku mojego nazwiska (Koć) to nawet nie mam definitywnego
przekonania jak je traktować. =} Uzus jest żeby odmieniać, bo prawie
wszyscy to robią - ale raz dostałem nagrodę "dla Daniela Koć".

Marian Kisiel też nie byłbym pewien jak się odmienia, ale sądzę, że
"Kisiela".

--
Być dobrym jest szlachetnie. Lecz uczyć innych jak oni mają być dobrzy
jest jeszcze szlachetniejsze i nie wymaga tyle wysiłku.