[Wikipl-l] Wandalizmy

Krzysztof Burghardt krzysztof w burghardt.pl
Pią, 25 Sty 2008, 14:55:02 UTC

25-01-08, Stan Zurek <zureks w gmail.com> napisał(a):
> Ciekawy jestem, czy wiki-wandalizmy podpadają pod przestępczość
> internetową"? Być może warto byłoby zrobić jakiś wywiad w tej sprawie?

W KK jest na ten temat.

Art. 287.  § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub
wyrządzenia innej osobie szkody, bez upoważnienia, wpływa na
automatyczne przetwarzanie, gromadzenie lub przekazywanie danych
informatycznych lub zmienia, usuwa albo wprowadza nowy zapis danych
informatycznych,

Tylko czy w Wiki może być osoba nieuprawniona do edycji?

--
Krzysztof Burghardt <krzysztof w burghardt.pl>
http://www.burghardt.pl/