[Wikipl-l] Ciekawostka: Nowy wygląd alternatywny Wikipedii

Paweł ppf9 w poczta.fm
Pią, 25 Sty 2008, 14:35:48 UTC

EMeczKa wrote:

> Teraz skórka Modern pojawiła się już w preferencjach. Pozostaje tylko
> pognębić autorów kilku narzędzi, bo z tego co widzę, to część "gadżetów"
> nie współpracuje z nią.
No właśnie, może jakąś petycję napisac do autorów gadżetów, że poprawili
;). U mnie nie działa quickEdit(przynajmniej tyle zauważyłem na
szybkiego po zmianie na skórke modern) - buuu :(.

Pogoda na najblizsze dni.
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f1ce1