[Wikipl-l] Tak zle, i tak niedobrze

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Wto, 22 Sty 2008, 19:16:43 UTC

> Dopóki Wikipedia będzie wywoływała całe spektrum sprzecznych ocen,
dopóki
> będę w miarę spokojny o jej neutralność (choć osobiście - ale to mój
PoV -
> uważam, że jednak trochę "lewicuje").

Hmm, a wedle mojego POV jest zbyt Bushystowska i promichnikowa. Heh,
ale racja - dopóki oceny są sprzeczne, NPOV działa.

Lajsikonik

Uznanay przez krytyków za jeden z najlepszych obrazów roku.
Film Ridley'a Scotta, twórcy "Gladiatora". Russell Crowe
i Denzel Washington w znakomitym filmie: AMERICAN GANGSTER - w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FAmericanGangster.html&sid=193