[Wikipl-l] Tak zle, i tak niedobrze

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Wto, 22 Sty 2008, 18:22:03 UTC

/
| Po przeczytaniu, ze "polska Wikipedia jest zarządzana przez osoby o
| poglądach skrajnie prawicowych" [1] myslalem, ze nic mnie juz nie
| zaskoczy. A jednak informacja, ze "Od roku 2005 Piotr Cywiński jest
| wiceprezesem żydolewackiego stowarzyszenia Wikimedia Polska"[2] zrobila
| na mnie niejakie wrazenie.

Dopóki Wikipedia będzie wywoływała całe spektrum sprzecznych ocen, dopóki
będę w miarę spokojny o jej neutralność (choć osobiście - ale to mój PoV -
uważam, że jednak trochę "lewicuje").

A mnie jakiś czas temu setnie ubawiła bezdyskusyjna ocena, że Beno to
przykład ultrakatolickiego redaktora Wikipedii.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński