[Wikipl-l] Herby

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Pon, 21 Sty 2008, 10:38:33 UTC

21-01-08, Wikipedysta Lajsikonik <mieclawii w wp.pl> napisał(a):

> Błędy też są. "Włosy składają się z pięciu pasm umieszczonych w
> półkolu i dwóch pasm na zewnętrznej części półkola.
> Nad tarczą herbową w zielonym prostokącie o proporcjach (wysokości do
> szerokości)- 1,0: 6,4, znajduje się drukowany zapis RABKA-ZDRÓJ"
> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Rabka/podmiotowe/Prawo/Statut+Wojewodztwa/
> Porównaj:
> http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:POL_Rabka-Zdr%C3%B3j_COA.svg?uselang=pl
>
> Łaskarzew nie ma blazonowania herbu w Statucie, ale we wszystkich
> [...]

Ha!

Oczywiście, ale często jest właśnie tak, że gmina ma opis a herb na
jej stronie jest z nim niezgodny (ostatnio nawet widziałem taki w
arcie o herbie, który ty pisałeś - zwierzak patrzył w przeciwną stronę
niż powinien), więc błąd propaguje od źródła.

Natomiast moja wypowiedź dotyczyła rzekomego wprowadzania przez nas
błędów na co burzył się Olaf.

Pozdrawiam
AJF/WarX