[Wikipl-l] Che...

Adam Dziura adziura w gmail.com
Pon, 21 Sty 2008, 09:55:15 UTC

Jakiś czas temu pojawił się problem z hasłem:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ernesto_Guevara

Stwierdzona jakieś odchylenia, usunięto całą treść i zablokowano możliwość
edycji wszystkim. Nakazano też edycje poprzedniej wersji na stronie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Ernesto_Guevara/Ernesto_Guevara

No i nic się nie dzieje od jakiegoś dłuższego czasu (bo nikt tego nie
ruszył)... Czy jakaś osoba znająca się na historii zajmie się tym? Bo nie
wiem czy łatwiej byłoby szukać błędów/POV-ów w wersji z dyskusji. I czy
naprawdę to hasło było aż tak złe aby je usuwać całe...

--
Pozdrawiam, Adam Dziura | http://adas.jogger.pl