[Wikipl-l] blog korektora

McMonster themcmonster w gmail.com
Nie, 20 Sty 2008, 11:52:18 UTC

Dnia 2008-01-19, o godz. 23:37:27
"Gemma" <studio w gemma.edu.pl> napisał(a):

> A ile widać tego kontekstu? Bo czasami do poprawnej analizy kontekstu
> trzeba wielu linijek przed miejscem zmiany.

Botowi można kazać pokazywać oraz więcej i więcej, nie wiem, do ilu
linii maksymalnie. Ale to nie problem, gdyż bot pokazuje najczęściej
zmianianą linię tekstu przed i po zmianie. Nie jest to fizyczna linia
tekstu, którą widać w wygenerowanym arcie lub w kodzie, tylko _cały_
tekst od najbliższego poprzedniego znaku nowej linii (czyli Entera), do
najbliższego następującego. W warunkach wikipediowych są to często całe
sekcje nawet, więc nie powinno tu być problemów.

--
Pozdrawiam, Greetings, Gashi - McMonster