[Wikipl-l] Lepszy brak stuba

Gemma studio w gemma.edu.pl
Czw, 17 Sty 2008, 20:49:38 UTC

> Proponuję jeszcze dzień bana i dzień wykopu z listy dyskusyjnej za
niemerytoryczne wpisy.
> Anybody? ;]

A właśnie, że nie. Dyskusja pozornie dotyczy poprawy artykułów, ale tak
naprawdę chodzi o tanie efekciarstwo. Nie, żeby była lepsza merytorycznie,
tylko żeby _wyglądała lepiej_ bez stubów.

No to zaproponowałem dzień usuwania zbędnychszablonów o stubach, bo to da
lepszy efekt - wydajniejszy.

Nie rozumiem, po cholerę mam marnowac dzień na poprawę trudnego dla mnie
tematu w jakimś stubie, skoro mogę 10 razy więcej zrobić w tym samym czasie
zajmując się swoją działką. Ten dzień stuba to jakaś paranoja marnowania
naszych sił dla reklamy.

Beno