[Wikipl-l] Lepszy brak stuba

zmuda w poczta.onet.pl zmuda w poczta.onet.pl
Czw, 17 Sty 2008, 18:12:05 UTC

"Radomil Binek" <radomilbinek w gmail.com> napisał(a):

 > Wielu będzie mnie chciało pewnie pobić za taką propozycję...
 > ale może przeprowadzimy "próbę biologiczną" i zorganizujemy, w
 > poniedziałek czy wtorek a może w środę - by były "równe szanse" Dzień
 > Kasowania Stuba?
 >
 > Zobaczymy jaki przyniesie efekt ;)

Hmm... jasne można tak zrobić przy założeniu, że skasowanie arta z pl.wiki wymaga przejścia przez trzystuznakową captchę. Obawiam się jednak, że skasowanie arta z pl.wiki zajmuje mniej więcej tyle samo czasu, co usunięcie arta z dowolnego portalu opartego o mediawiki, czyli jakieś kilka sekund.

Naprawdę nie dostrzegacie faktu, że proces destubizacji jest bardziej czasochłonny i wymaga więcej wysiłku od prostego revertu, czy poprawki literówki? Fascynujące :-)

Pozdrawiam!
LOLek