[Wikipl-l] Przypisy

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 16 Sty 2008, 09:20:51 UTC

16-01-08, Stan Zurek <zureks w gmail.com> napisał(a):
> Natknąłem się na coś takiego:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Ukaz_emski
>
> I przyszło mi do głowy, że fajnie byłoby, gdyby system sam numerował
> kolejne przypisy odwołujące się do tego same źródła. Obecnie trzeba
> bowiem ręcznie definiować osobne nazwy dla kolejnych wywołań, co mnie
> osobiście trochę denerwuje. Oczywiście rozwiązanie stosowane w powyżej
> cytowanym artykule jest jeszcze gorsze, bo wtedy po dodaniu przypisu
> gdzieś pomiędzy, trzeba uważać co się dzieje z pozostałymi.

Ogólnie to też bym tego chciał, ale akurat w przypadku tego arta
wydaje mi się, że zastosowanie tu przypisu to był przerost formy nad
treścią. Wystarczyło dać sekcję "Bibliografia" i tam wpisać tę jedną
pozycję, skoro cały artykuł jest oparty na jednym  źródle.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl