[Wikipl-l] Lepszy brak stuba

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 16 Sty 2008, 09:17:31 UTC

16-01-08, odder <odder.wiki w gmail.com> napisał(a):
> [uwaga: to tylko kopia maila, który został wysłany przez Lajsikonika
> na listę SWMPL...]
>
> Witajcie
>
> Oto wyniki Dnia Destubizacji:
> http://tools.wikimedia.de/~dodek/dd.php?co=pokaz
>
> Totalna klęska filozofii "lepszy marny stub, niż brak stuba", jeśli
> porównać je z wynikami DNA. Cudzych byle jakich artykułów nikt nie
> chce poprawiać (wyjątki potwierdzają regułę), a efekt psychologiczny
> osobistego utworzenia nowego artykułu ("mojego") jest wyraźnie
> widoczny. Wniosek? Inkluzjonizm polegający na akceptowaniu byle czego
> [...]

A tu moja odpowiedź, która też poszła na nie tą listę:

Zgadzam się w całej rozciągłości. Jednolinijkowe ultrastuby i artykuły
niesformatowane powinny być usuwane po 24 godzinach od ich powstania,
jeśli nikt się nimi nie zajmie i powinna być norma minimum jaką musi
spełniać art, aby nie zostać skasowanym. Np: powinno to być: klarowna,
nie-tautologiczna definicja, która w zrozumiały sposób wyjaśnia
znaczenie opisywanego terminu, która jest poprawnie sformatowana.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl