[Wikipl-l] Dzien Radosci czyli swieto domeny publicznej

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 14 Sty 2008, 19:36:01 UTC

> Ale 2 stycznia gazeta musi sie ukazac. I cos w niej musi byc. Najlepiej
> aktualnego. Mialem pare razy dyzur 1 stycznia, i wiem, ze kazdy temat
> jest tego dnia na wage zlota.
> pozdr
> Lipszyc

Tylko że w parze z niemocą twórczą autorów idzie 2 stycznia również niemoc
czytelnicza. W dodatku i tak wszyscy, jeśli na cokolwiek wtedy zwrócą uwagę,
to na ilość oderwanych palców. Temat zatem byłby spalony. Jarku.. gdzie Ty
praktykowałeś, że nie wiesz takich rzeczy (znów ten mój zły charakter).

Beno