[Wikipl-l] Dzien Radosci czyli swieto domeny publicznej

Agnieszka Kwiecien agnieszka.kwiecien w gmail.com
Pon, 14 Sty 2008, 15:16:20 UTC

14-01-08, Jaroslaw Lipszyc <rekrutacja w gazeta.pl> napisał(a):

> Jednoczesnie mam pomysl, by od kolejnego roku zaczac w Polsce
> organizowac Dzien Domeny Publicznej w szerokiej koalicji - Wikipedia,
> biblioteki cyfrowe. Impreza moglaby sie odbywac 1 stycznia jako
> posylwestrowe after party, z udzialem prasy (1 stycznia to sezon
> ogorkowy, wiec istnieje duza szansa, ze ktos napisze). Co wy na to?

Pomysł bardzo mi się podoba.

Przechodzenie do domeny publicznej jest także istotne dla naszych
Wikiźródeł. Można by przygotowywać wcześniej utwory na osobnej wiki i
przenosić do źródeł w odpowiednim momencie, np. podczas takiej
uroczystości.

Pozdrawiam,
Nova