[Wikipl-l] [WikimediaPL-l] Zlot w Rabce - potrzebna pomoc

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pią, 11 Sty 2008, 16:35:13 UTC

/
| ... Jeżeli będą warsztaty dla nowicjuszy, potrzebne
| byłyby osoby, które w trakcie konferencji na zmianę siedziałyby przy
| kilku komputerach/laptopach i tłumaczyły na czym polega edytowanie
| Wikipedii.

W Białej Wieży prowadziłem warsztat ad-hoc razem z Kociem, więc ponieważ
wstępnie się piszę na konferencję, to też wstępnie mogę się wpisać na
prowadzenie warsztatów. Lub mogę siedzieć i tłumaczyć :-))

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński (niezrzeszony)