[Wikipl-l] Boty

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Śro, 9 Sty 2008, 21:47:59 UTC

Marcin Cieslak pisze:
> Może mogę coś pomóc (jak wrócę do żywych niedługo):

> - nie rozumiem?

Botów dodających po jednym albo dwa interwiki mamy od groma i ciut ciut.
Przydałoby się to skonsolidować, żeby w historii edycji nie straszyło
piętnaście botów na stubik i ze czterdzieści na porządne hasło (dane z
czapy, ale ku temu dążymy).

Tak na marginesie,narażamy się światu... McMonster ma opozycję na
fr.wiki w kwestii flagi bota, bo my nie przyznaliśmy flagi jednemu z
Francuzów, właśnie w okolicach zatrzymania nadawania flag.

Wojtek