[Wikipl-l] Father

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 8 Sty 2008, 07:59:59 UTC

08-01-08, Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał(a):
> Miłej lektury - mi się nastrój poprawił niebywale :> Końcówka mnie rozwala.
>
> http://www.rp.pl/artykul/81853.html

LOL. Ciekawe o co mogło chodzić autorowi z tym:

"Na wszelki wypadek jednak, by podzielić się odpowiedzialnością,
stworzył radę Wikipedii, do której weszło siedmiu mędrców – profesorów
uniwersyteckich."

Chyba mu chodzi o advisory board Fundacji - ale to powstało dopiero w
2007 r. i nie dotyczy Wikipedii, tylko jest to grupa doradców Fundacji
i na dodatek większość z nich to nie profesorowie...

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl