[Wikipl-l] Wikipedia DVD na Allegro

Przykuta przykuta w o2.pl
Sob, 5 Sty 2008, 12:44:16 UTC

> A czy te płyty mają jakieś oznaczenie: Ta płyta ma numer 1 a ta numer 2?

Płyty nie, tylko aukcje - ale na aukcji 10 jest płyta z bardziej zamaszystymi podpisami ;)

Na forum WOŚP puściłem linka do portalu w Wikinews

http://www.forum.wosp.org.pl/viewtopic.php?t=8873 - gdzie art o DVD na razie jest wyróżniony - ale i tak chyba będzie zamieniony na główny art o finale. Za to można na forum nieco o aukcji napisać tu:

http://www.forum.wosp.org.pl/viewtopic.php?t=8697

przykuta