[Wikipl-l] Mistrzostwa Świata vs mistrzostwa świata

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pią, 4 Sty 2008, 09:38:46 UTC

[http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.php?szukaj=mistrzostwa+%B6wiata&kat=1
8
Poradnia językowa PWN]

To akurat przemawia za moją wersją

> #2 [http://img89.imageshack.us/img89/9625/poradniaow2.jpg E-mail od
poradni językowej]

Zawiera podejście czysto językowe, teoretyczne, a nie faktyczne związane z
daną imprezą. Odpowiedź została zinterpretowana..

A w ogóle to sobie odpuszczam naprawę tego błędu. Za dużo kibiców
sportowych. Nawet jakbym przeforsował w końcu swoją wersję, to do końca
świata będą ludzie nagminnie zmieniać i będzie tak bez końca. Myślałem, że
jak udało mi się II wojnę, czy powstanie warszawskie ustabilizować na wiki
na poziomie małych liter, gdzie tylko raz na pół roku ktoś protestuje, to
wszytko inne też się da, ale trzeba czasami zbastować przed tłumem.

Beno