[Wikipl-l] sam nie wiem jak to nazwac :P

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Pon, 29 Gru 2008, 20:18:39 UTC

Oglądam sobie właśnie kandydata do medalu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%84stwa_kandyduj%C4%85ce_do_Unii_Europejskiej

I na dole widzę coś koszmarnie koszmarnego - ramkę z dodatkowymi
belkami przewijania (pewnie iframe, albo coś w tym stylu). Myślę
sobie: są szablony rozwijalne, czcionki za małe, aby móc je
przeczytać, to niech będą subokienka z treścią (ile mnie lat musiało
nie być na wiki, że nie wiem, że ktoś to wprowadził i WYPROMOWAŁ).

Tak z czystej ciekawości klikłem sobie w wersję do druku:

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Pa%C5%84stwa_kandyduj%C4%85ce_do_Unii_Europejskiej&printable=yes

I tutaj moje pytanie:

JAK TO ... WYDRUKOWAĆ?

Pozdrawiam