[Wikipl-l] RMS w Polsce

Derbeth derbeth w wp.pl
Nie, 28 Gru 2008, 14:54:59 UTC

Dnia Sun, 28 Dec 2008 13:42:55 +0100, Tomasz W. Kozłowski napisał(a):

> Jeśli ktoś jeszcze nie wie, a miałby ochotę, to:
> http://www.fsf.org/events/20090114krakow.
> Kraków, 14 stycznia, miejsce i dokładna godzina jeszcze nie ustalone.

Bardzo nie lubię Stallmana, ale być może się przejdę, bo temat wykładu jest ciekawy. Na razie nie wiem, czy będę miał wolny czas, czy też będę diablo zajęty, w następnym tygodniu więcej się wyjaśni czy będę mógł przyjść - szczególnie, gdy pojawią się dane o dacie i miejscu wykładu.

--
Derbeth
Jabber id: derbeth w jabber.wp.pl

Wikisłownik to więcej niż słownik! Sprawdź: http://pl.wiktionary.org/