[Wikipl-l] Slowko o przejrzanych

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Sob, 27 Gru 2008, 00:23:26 UTC

W dniu 26 grudnia 2008 00:54 użytkownik Adam Dodek Michalik
<dodecki w gmail.com> napisał:
> Moim
> zdaniem dla rzadko uczęszczanych stron ma to jeszcze większy sens niż
> dla medalowych - medalowe obserwuje masa osób i szybko wyłapie
> wprowadzony wandalizm, planetoidy natomiast leżą nieobserwowane, zatem
> wandalizm może się utrzymywać teoretycznie nawet tygodniami (były
> takie przypadki). Przejrzenie strony zapobiega pokazywaniu osobom
> postronnym tych zniszczonych wersji.

Święta prawda, w jednej z planetoid znalazłem wandalizm, który tam
siedział 8 miesięcy bez 2 dwóch dni! Dzięki wersjom przejrzanym teraz
takie coś nie będzie miało miejsca w artykułach, które nie są
obserwowane i rzadko lub w ogóle nie edytowane.

Karol007