[Wikipl-l] Slowko o przejrzanych

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Czw, 25 Gru 2008, 20:26:22 UTC

Witam,

Dnia 25 grudnia 2008 Masur napisał:

> i jedna rzecz wydala mi sie bardzo alarmujaca: 8245 modules have an
> out-of-date review.

pouczający jest wykres - liczba dochodzi do 12 tysięcy
http://toolserver.org/~aka/dewiki_reviewlag_large.png
w połowie września udało im się obniżyć do około tysiąca, ale potem
znowu odbiło...

> Czy to nie jest sygnal, na tu i teraz, nie na pozniej, zeby rozpromowac,
> wypracowac etc nawyk sprawdzania nieprzejrzanych, tak jak wiele z nas ma
> nawyk sprawdzania OZ?

Przede wszystkim trzeba ułatwić oznaczanie. Mi osobiście strasznie
brakuje możliwości oznaczania przy użyciu LiveRC - mam na myśli
oznaczenie artykułów 1) nieprzejrzanych 2) z nieprzejrzanymi diffami.

Pozdrawiam,
Robert

--
Robert Drózd